25 de febr. 2008

Repeat

Tinc el cap més allà que aquí. Se'n diu melancolia, potser. Cada cop noto que tot va massa ràpid. Trepitjo sense mirar on poso els peus. Dime si serás capaz de aprender todo lo que queda. Porque yo no. Que ya no hay espacio para ir despacio y que hemos olvidado el sabor de los segundos. Potser sí. I que solo amanece una vez cada día. Sí, no? De repente luz me deslumbró i ara veig la vida amb pampallugues. Para al final darte cuenta de que todo es mentira. Això és savidapassa, patxanga o ganes de menjar-se el món i no saber per on començar.



4 comentaris:

allthatstuff ha dit...

punt de fuga! et comento que estas sensesucreada, a l'apartat links :)

welcome on bord little chicken!

elisenda ha dit...

em fugaré sovint en aquest punt, mentre t'enyori.
(això ja ho sabies)
i amb proud of you
(això vull que ho sàpigues)

...patxanga, sí, patxanga!

Unknown ha dit...

a mi això de punt de fuga em recorda una mica a la Glòria, aquella que ens feia plàstica a primer ( es deia Glòria oi?), o si penso una mica més a l'Anton de tecnologia! :) però m'encanta perquè ets tu! i això de ser linies m'agrada!
a la meva super agenda surt un mapa. avui hi he buscat Toronto. He estat mirant el nom escrit durant una estona i al final m'ha semblat veure't, entre mig de gratacels! :)

t e s t i m o

maria cots cordoba ha dit...

ooh viure la vida amb pampallugues

almenys saps com vius..

i ets a torontontero!

t'anirà bé el canvi i la neu.


ai me n'alegro moltíssim tot i que el carrer balmes estigui massa buit.

(meurins)

i ara quan em preguntin: com estan les teves germanes? diré:

allà, lluny.