16 d’abr. 2008

Nova York

D'acord. No ho sembla i us juro que he fet una tria i les he posat per ordre cronològic. Nova York m'ha encantat i Toronto m'enamora. Nova York és per visitar-la i Toronto per viure-la. Fetes les conclusions generals, passo a petits detalls. El millor del viatge, se'ns dubte, poder quedar amb el Joan a la 7a. amb la 42 com si fos tan normal i menjar un tros de pizza parlant català. Especial també, compartir habitació amb 4 continents i llit amb una coreana.
Un gran viaje que nos haga aún más grandes, una aventura inolvidable.





Police Times Square



6th Ave.






MOMA-Bruce Nauman

Rockefeller centre-top of the rock


Top of the rock



Teatre

un trosset de joan-nona

wa yeah









Central park


World Trade Center


Wall Street


Brooklyn bridge

Hudson river


Statue of Liberty



Broadway Street-Soho

Little taly

Empire State-Nona

Souvenir


Estat de Nova York

Arribada a casa :)


6 comentaris:

★ Crazy Drile™ ha dit...

Shit! este si es capitulo!
Estuviste con las verdaderas obras de Andy Warhol??? Wow!
Y tus fotos realmente Increibles, buienisimas de revista! la primera foto del taxi, la de los Stickers I Love NY, la tuya mirando el cartel de Wall St. y la en blanco y negro...wenisimas

Empesaste bien tus 23 eh???

Cheers!
Good luck in you'r next travel

Anònim ha dit...

Ei Nena!!!

Quina passada!!!! Quina enveja que em fas!!! je,je,je...
Aixó és començar genial els 23 anys!!! amb una visita a NY!!!

Petonets.
Glòria.

elisenda ha dit...

Quan m'independitzi (tu encara viuràs a Toronto, no menteixis ;) em regalaràs una foto d'aquestes tan xules per penjar-la a la paret?


tens un mail en forma de post

Anònim ha dit...

annacompany!


és xulíssima la samarreta de ratlles que portes a la foto dels llavits(recordes això de llavits,? hahah)

meurins, com sempre-.

Mireia Sans ha dit...

Hola mossa,
NY sembla genial, aviam si acabem de convèncer els papes sans x anar-hi.
M'encantaria

MIREIA

Unknown ha dit...

t'ha crescut el cabeeeell!!! i estàs igual de guapa! o más!

i me n'he adonat q jo em sembla q tb tinc moltes ganes de fer-te una abraçadaaa! :S